ČESKÝ ŠTERNBERK (cs)
HRAD NA BENEŠOVSKÉM OKRESE
Líbí se vám tato fotografie?
«  |  »

Autor fotografie a hodnocení



     Fotografie byla vložena: 4.7.2012 14:12

Načíst nejnovější data »            Popis fungování statistik fotografií »



Autor
Petr Rut (cs) 44 / 7.3
Fotoaparát
   
Kategorie Hdr
   
Klíčová slova hdr
Další tech. info  



Bodové hodnocení fotografie

Celkem5 / Průměr2.5

Technika0 Kompozice0 Emoce5

Výstřižky


Zatím nemáte výstřižek vytvořen.

Text výstřižku:

Kód pro odkaz na fotografii


Kód pro odkaz na fotografii: ČESKÝ ŠTERNBERK


nebo:




Kód pro vložení elegantně naformátovaného náhledu fotografie: ČESKÝ ŠTERNBERK

ČESKÝ ŠTERNBERK

ČESKÝ ŠTERNBERK

Autor(ka) fotografie
Petr Rut

Náhled fotografie bude na vašem webu vypadat tak, jak jej vidíte vlevo.

Kód:

Kód pro vložení náhledu fotografie je dostupný pouze přihlášeným uživatelům.


Podrobnější nápověda pro vložení kódu a jeho úpravy >





PE Social: Neaktivováno




PhotoExtract Social - Neaktivováno

Aplikaci PhotoExtract Social můžete aktivovat kliknutím na modré tlačítko "Přidat na profil Timeline", které vidíte pod fotografií.

Podrobné informace o této aplikaci najdete v článku: PhotoExtract Social pro vaši facebookovou Timeline.

Hodnocení a komentáře

Fotografie mohou komentovat a hodnotit pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit »

HODNOCENÍ & KOMENTÁŘE

4.7.2012
T- K- E- -     Karel Prošek (CS)
Dej pozor ať se nedostaneš Šternberkům do rukou ! Ti by ti dali za tak přepísknutý HDRko. Poradit ti neumím, protože HDR neumím. Že to není dobrý to ,myslím, poznám. Asi se ti dostane i příkřejších hodnocení ale nevěš hlavu, zkoušej a "netlač na pilu".  
5.7.2012
Petr Rut (CS)
Vážený pane,děkuji za komentář,vím fotka se nepovedla,ale ukázal jsem ji vytištěnou pár lidem nikdo to nehanil,je pravda že na papíře to vypadá jinak.  
4.7.2012
T- K- E- -     Martina Aubrechtová (CS, en)
Autor(ka) fotografie tento komentář smazal(a) včetně bodů (byly-li uděleny).  
4.7.2012
T- K- E- -     Marek Repko (CS, en)
Mne to pripadá,že to tu dal len kvôli provokácií,veď je to blud.  
4.7.2012
T- K- E- -     H Ladislav Mrňa (CS, en)
Autor(ka) fotografie tento komentář smazal(a) včetně bodů (byly-li uděleny).  
4.7.2012
T- K- E- -     H Vlastimil Žáček (CS, en)
Autor(ka) fotografie tento komentář smazal(a) včetně bodů (byly-li uděleny).  
5.7.2012
H Vlastimil Žáček (CS, en)
KDO MAŽE TEN JEDE !!!  
4.7.2012
T- K- E- -     H Jirka Řehák (CS)
Odporná omalovánka !!!!!!!!!!!!!!!!  
4.7.2012
Petr Rut (CS)
však Vaše fotky nejsou žádný zázrak některe hnus.  
4.7.2012
H Dagmar Lapišová (CS, en)
on se polepší..:-)  
5.7.2012
H Jirka Řehák (CS)
Nejsi první, kdo mi to ve zlosti napsal jako svoji reakci. Ale pokud se na mé fotky podíváš pozorněji, tak zjistíš, že mám u nich zatím více kladného hodnocení, než Ty. Já jsem zde nenašel jediný kladný komentář, což jistě svědčí o kvalitě fotky. Mohu Tě ubezpečit, že mázáním komentářů a reakcí na některá hodnocení jsi zde pod sebou předem podříznul větev, na které sedíš .....  
4.7.2012
H Dagmar Lapišová (CS, en)
vidíš Jirko, tak si vem příklad, radí odborník:-))  
4.7.2012
T- K- E- -     Dede Stinglová (CS, en)
To je opravdu špatné..  
4.7.2012
Petr Rut (CS)
máte tam pár fotek taky zádná sláva.  
4.7.2012
Pavel H (CS, en)
Já vím, první fotka a hnedka dostat takhle za uši, to naštve, co? Bohužel jsi se nechal strhnout možnostmi které HDR dává a strašně jsi to přehnal. Ale reagovat tak, že dotyčný kritik(i já) tady má také pár hnusných fotek, není až tak správná.  
4.7.2012
T- K- E- -     Jana Kleinbauerová (CS, en)
JARUŠKO to není legrace to je holý fakt :-(  
4.7.2012
T- K- E- -     Jiří Prokop (CS, en)
Autor(ka) fotografie tento komentář smazal(a) včetně bodů (byly-li uděleny).  
5.7.2012
T0 K0 E0 0     H Emir Chali (CS, en)
To je mi tedy úcta ku krajině, historii a odkazu předků, takovéto umění.  
5.7.2012
Jana Kleinbauerová (CS, en)
tento autor nemá úctu ani k lidem Emire ,natož úcta ku krajině,historii atd.  
5.7.2012
T0 K0 E5 5     H Viktor Mácha (CS, en)
PROGRAMY - PŘIDAT NEBO ODEBRAT PROGRAMY - ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 6.0 - ODINSTALOVAT

a Vaše fotografie se rázem zlepší  
5.7.2012
T- K- E- -     H Monika Hůlová (CS, en)
není to moc dobré, ale kritizovat umí každý..určitě máš lepší:)  
5.7.2012
T- K- E- -     Petr Rut (CS)
Pěkně jste se do mě pustili,doufám že další už tak hrozné nebudou...,ale divím se na fotky které jsou opravdu ošklivé na ně pějete chválu není na nich nic vidět a to jsou komentáře,asi je to o známostech..  
5.7.2012
Barbora Nebeská (CS, en)
Ty máš nějaký metr, podle kterého můžeš určovat, která fotka je hezká a která ošklivá? Řekla bych, že je to silně subjektivní u každého z nás. Můžeš třeba uvést příklad..? Rozhodně si nemyslím, že je to známostech. Mnoho fotografů má svůj osobitý styl, který se prostě určitým lidem, s podobným pohledem na svět, líbí... Doufám, že je jasné "co tím chtěl básník říci..." :-)  
5.7.2012
Petr Rut (CS)
Vážená paní nebo slečno,vaše fotky mě ničím nezaujaly,jen jedna s lampou,jinak ostatní mě nezaujaly,nebo mi to nic neříká,máte pravdu každý má svůj styl.Každý fotí janak..  
5.7.2012
Barbora Nebeská (CS, en)
Tady se ale teď neřeší moje fotky...  
5.7.2012
H Jirka Řehák (CS)
:-))  
6.7.2012
Hynek Tvrdy (CS, en)
Hmm ... proc to nenapises pod ty konkretni fotky? Nejvetsim nepritelem autora bejva velice casto jeho ego ...

:-(  
5.7.2012
T- K- E- -     Hynek Tvrdy (CS, en)
No ... tahle je opravdu oskliva ... pro me :-)  
5.7.2012
T- K- E- -     Vladimír Steinhauser (CS, en)
Takhle nějak začínaly moje pokusy o HDR, ne že bych je teď dělal precizně, ale toto je vážně dost přetažený, zvlášť obloha :(  
5.7.2012
T- K- E- -     H Petr Pazdera (CS, en)
Tobě se nelíbí, že nám se nelíbí.... dám Ti jednu radu, místo úprav raději foť a foť, až budeš mít zmáknuté focení a všechna jeho zákoutí, pak třeba zkoušej i hdr, ale hlavně se koukej po galeriích, protože ne vše je vhodné pro tento typ úprav, ale především je zapotřebí velkého citu. Tento snímek je oprvadu zmršený...  
6.7.2012
T- K- E- -     Ondřej Konopásek (CS, en)
Všichni tu dělají obrovská ramena (ramene), všichni jsou děsný hauři co maj vytahaný trika až u kolen, ale snad nikdo neřekl ani jeden konstruktivní komentář. Pokud jde o mě, myslím že s kompozicí například nemám jediný problém... Co se týče úpravy do HDR, ruku na srdce: jak vypadaly vaše první HDR pokusy?! Nevěřim že jinak. Dejte mu čas, dejte mu šanci... A je to přesně o tom, jak už to někdo řekl: o známostech... Jenom proto že je tu někdo novej, tak ho totálně strháte?! Pokud vás to nezaujalo, proč prostě nejdete dál? Připadáte mi fakt totálně "malí"... Ale k fotce, aneb co bych tam udělal jinak: 1)dal bych si pozor na aury 2)zkusil bych menší clonu, aby se listí v popředí nacházelo mimo ostrost 3)stáhl bych saturaci 4) stáhl bych trochu "Highlights" Jinak Petře, nenech se od těch děsnejch profíků, jak jsi asi zjistil, nemá cenu ty občasný orální průjmy komentovat. Zkus na sobě trochu zamakat a já věřim že to příště bude lepší. Jo a vítej na PEXu...;)  
6.7.2012
Ondřej Konopásek (CS, en)
PS: dávat na PEX HDR fotky je bruslením na tenkém ledě. Aby ses dočkal pozitivních reakčím, musíš být prostě "sakra-dobrej" A i tak je tu obrovaská komunita lidí který HDR prostě neuznávaj a rádi to o sobě dávají vědět...  
6.7.2012
Total Commander (CS, en)
ondreji naprosto s tebou souhlasim, sem rad ze se tu nasel alespon jeden clovek co ma na to stejny nazor...  
6.7.2012
Hynek Tvrdy (CS, en)
A nemohlo by to byt je tim, ze proste kazda modni vlna jednou narazi na breh?  
6.7.2012
Barbora Nebeská (CS, en)
Řekla bych, že Petr Pazdera konstruktivní komentář napsal..  
6.7.2012
Ondřej Konopásek (CS, en)
Nic proti, ale říct :"nelíbí se mi"/ "tohle je zmršený" to má od konstruktivního komentáře docela daleko... ;)  
6.7.2012
Barbora Nebeská (CS, en)
Přečti si pozorněji jeho komentář a vem si z něj to důležité. Konstruktivní je jeho rada, aby fotil a fotil a až pak se zabýval HDR. A to, že napsal, že je fotka zmršená je prostě bohužel pravda. Jde jen o to, jak se s tím autor fotky vyrovná. Každý nováček to zažil, ale ne každý reagoval tak, jako tento autor tím, že na oplátku shodil fotky těch, kteří se negativně vyjádřili..  
6.7.2012
Hynek Tvrdy (CS, en)
Tady je moc pekne psano o komentovani fotek. http://www.fstop.cz/e/szepe/comments/to-cahova/120130-2156/

Jen bych to sem opisoval, asi ....  
6.7.2012
Marek Repko (CS, en)
Ono HDR je trocha zložitejšie v úpravovaní,veľa funkcií a možnosti.Začína to tým, že si pripravý fotky z posunom EV, čo robí pri skladaní veľa. Potm štýl kriviek atď...... Veľa písania. Nakoniec upraviť dobre raw v raw editore je tiež umenie,HDR je ďalší level a nakoniec sa aj tak nejaké lokálne veci sa musia upraviť vo fotošope, takže napísať mu 4. body ako zlepšiť fotku je dosť málo a tvoje rady su diskutabilné.

1) aury vytvára halo efekt,môže zvoliť iné kryvky., alebo občas sú tam také knoflíky,že "sky" ktoré vyhladia nebo a zmenia kryvky pre túto oblasť,alebo pohybuješ knoflíkom halo hore-dole a najdeš optimálne nastavenie,nižšie hodnoty vytvárajú biele aury a plochosť,vyšie tmavé až čierne aury......

2)meniť,clonu,čas a ISO je základ pri fotení,takisto hranie sa z ohniskovovou vzdialenosťou a rozostrením-zase kopa možnosti.

3)nieje saturácia ako saturácia !,hlavne v HDR.Dojem presýtenia može navodiť aj veľký kontrast,či nasýtenie len čiernej a takisto zle nastavenie teploty bielej.

4)čo by si stiahol alebo pridal,toje fakt ťažko povedať,keby bola v pexe original fotka,dalo by sa viac diskutovať. A takisto by som si dal pozor na to vyleštenie svetlých plôch ktoré robia ten omaľovankový efekt.

Je toho strašne veľa, takže nech skúša,pripadne nech si zadovaží nejakú literatúru alebo nech chodí po weboch,nech pracuje na sebe.

Podstata je dobre to vyfotiť a až potom prichádza na rad softenie.

Strieľať sa nemusí. :-))))  
6.7.2012
Ondřej Konopásek (CS, en)
Problém je v tom, že já sem nedal 4 rady jak zlepšit fotku. Jen jsem řekl ve čtyřech bodech, co bych s tím udělal, kdybych to dělal já. A to je myslim problém tady na PEXu obecně: nikdo neprezentuje svůj názor jako názor ale jako tu nejsprávnější pravdu... :) Ačkoli pořád je to jen názor jednoho z tísíce fotoamatérů... Každopádně souhlasim, že základ všeho je dobře provedená expozice:)  
6.7.2012
T- K- E- -     Jara Honig (CS, en)
co mě zde vadí-je zde příliš nejlepších profíků,co ve všem mají pravdu a nebo si to alespoň myslí!Co se líbí jednomu neznamená,že se musí líbit druhým.Vždyť snad všichni fotíme pro radost-ale tady mě to moc nepřijde.Foť dál a hlavní je,aby ty jsi měl z fotek radost a určitě ji uděláš i druhým-tak se drž!!!  
6.7.2012
Ondřej Konopásek (CS, en)
sorry, přečetl jsem si tvůj koment až po tom co sem napsa svůj poslední kde sem se snažil říct to samý, každopádně bych se pod to podepsal:)  
6.7.2012
T- K- E- -     Martina Aubrechtová (CS, en)
Když už si smazal můj komentář, který byl proti některým velmi mírný a myšlený dobře, pak doporučuju, udělat tlustou čáru za touhle hrůzou a začít znova a tohle smaž celé včetně obrázku a máš to vyřešené. Na HDR je potřeba mít cit a oko, určitě nemá vzniknout omalovánka pro děti. Přelož si , co HDR znamená. Tohle dynamiku prostě nemá a můžeš zase mazat :-)))  
6.7.2012
T- K- E- -     H Ladislav Mrňa (CS, en)
Podle komentářů zde a subjektivního pohledu, tedy doufám mohu říci, že se mi fotografie nelíbí.  
13.7.2012
T- K- E- -     Jiří Černohlávek (CS)
Tenhle hrad není v benešovském okrese. Ten je v ......! Člověče, takhle ublížit fotce - to je zločin proti lidskosti. Ale mnohem horší je, co jsi napsal některým kritikům jako pomstu za jejich - mimochodem hluboce pravdivá - slova.  
17.7.2012
T- K- E- -     chrubn two (CS)
je fajn, a když už pro nic víc, tak je to zpráva, č.š. nespadne, tedy v nejbližší době, a že se obraz někomu nelíbí je jeho prob, může to dělat líp .. :)  
19.7.2012
T- K- E- -     Petr Rut (CS)
Nevím co stále řešíte,fotku zhlédlo 1200 lidí od 4.7 a dostala se v topu na šesté místo..a stále tam je.  
20.7.2012
chrubn two (CS)
vláda taky nepadla, (potřeboval bych poradit, jak otevřít top, jestli mohu požádat ..)  

Reklama