Primošten láká (cs)
Líbí se vám tato fotografie?
«  |  »

Autor fotografie a hodnocení



     Fotografie byla vložena: 2.9.2011 7:37

Načíst nejnovější data »            Popis fungování statistik fotografií »



Autor
Stanislav Svoboda (cs, en) 126 / 11.5
Fotoaparát Nikon D90       koupit za 14990 Kč »
Líbí se vám tento fotoaparát?
   
   
Kategorie Cestování, moderátor Standa Jakl
  Krajina, moderátor Jaroslav Rumánek, Petr Pazdera
   
Klíčová slova
Další tech. info  



Výstřižky


Zatím nemáte výstřižek vytvořen.

Text výstřižku:

Kód pro odkaz na fotografii


Kód pro odkaz na fotografii: Primošten láká


nebo:




Kód pro vložení elegantně naformátovaného náhledu fotografie: Primošten láká

Náhled fotografie bude na vašem webu vypadat tak, jak jej vidíte vlevo.

Kód:

Kód pro vložení náhledu fotografie je dostupný pouze přihlášeným uživatelům.


Podrobnější nápověda pro vložení kódu a jeho úpravy >





PEXlab

Zatím neexistují žádné varianty.

PE Social: Neaktivováno




PhotoExtract Social - Neaktivováno

Aplikaci PhotoExtract Social můžete aktivovat kliknutím na modré tlačítko "Přidat na profil Timeline", které vidíte pod fotografií.

Podrobné informace o této aplikaci najdete v článku: PhotoExtract Social pro vaši facebookovou Timeline.

Hodnocení a komentáře

Fotografie mohou komentovat a hodnotit pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit »

HODNOCENÍ & KOMENTÁŘE

Bodování této fotografie není povoleno.


2.9.2011
T- K- E- -     H Vlastimil Žáček (CS, en)
No tak z tohodle nepovedeného cvaku by mně Primošten nenalákal.Kompozičně ty kameny v popředí jsou velmi nešťastné a co se týče světla .... o půl jedenácté dopoledne ....

:-(  
3.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
Nepovedených cvaků se najde - viz http://www.photoextract.com/cs/foto/321905.html, kde nepomohl ani "správný" čas 5.41. Snímek je prostě neostrý, kompozičně s patníkem v PDR nešťastný, spíše cvak do rodinného alba. Přesto jsem ho nekomentoval, jelikož s odstupem času si to autor uvědomí. Máte toho nacvakáno hodně, ale kvantita neznamená kvalitu. Kameny v popředí se nemusí líbit, ale já jsem je tam dal, neboť vyprahlou Chorvatskou krajinu charakterizují a po 3 hodinové chůzi mě vidina moře v Primoštenu lákala a byla vyvolána právě poledním sluncem a vyprahlou, kamenitou krajinou. Snad mohl být snímek více dole oříznut, ale to se snad dovím v komentářích zkušenějších fotografů.  
3.9.2011
H Vlastimil Žáček (CS, en)
Jsme zde od toho aby jsme si komentovali snímky.Vyjádřil jsem svůj názor za kterým si stojím.Jestli jsem zkušený či nezkušený fotograf(cvakal) to neřeším.  
3.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
Souhlasím se solidním komentováním, ale nejsem zvědavý, ani zvyklý na komentáře s neomalenými výrazy, které se zde používají. Ve Vašem případě -je to cvak, jinde - foceno mobilem, omalovánka a pod.? Od komentujícího očekávám solidní zhodnocení (a nevadí mi kritické), se slušnými výrazy a ne s výrazy, působícími hanlivě až urážlivě. Předváděný způsob komentování snímků na tomto webu (jistě víte, které "kolegy" mám na mysli), nemá se slušným chováním a úctou k lidem se stejným koníčkem, co do činění. Možná svým věkem do vaší skupiny fotografů nezapadám a není pro mne problém z webu odejít, ale přicházejí mladí. Jak jsem poznal, ani jim se tento způsob komentování nelíbí - viz. http://www.photoextract.com/cs/foto/322177.html, kde jsem sám volil cestu osobní zprávy autorce fotografie, než se předvádět a léčit si mindráky.

Doufám, že teď pochopíte moji podrážděnou reakci na Váš komentář. Přeji zdařilé snímky.  
4.9.2011
H Emir Chali (CS, en)
Kolega Žáček tuto fotografii označil za nepovedený cvak. Co je na tom urážlivého? Koho tím uráží? Fotku? Nebo snad autora? Je to prostě jeho názor a vyjádřil zde navíc i své konkrétní výhrady, tak co. Slovo cvak je prostě kritické zhodnocení, nikoli neomalený výraz. Slovo cvak může říct samozřejmě kdekdo ke kdečemu, váha tohoto slova ovšem je ovšem odvislá od toho, čí "pero" toto slovo napsalo. Jinak - v pohodě, jsou tu mnohem horší věci, taky jsem se tu nestavil, až napodruhé po přečtení nejdelšího komentáře dne.

Mohu také doporučit - nikdo tu nikoho nevyhání, ale můžete zkusit třeba i jiné fotoservery, je jich všude habaděj, třeba tam budete spokojen.  
4.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
Znáte rčení o "trefené huse"? Sedí přesně na Vás neboť jste výrazným příkladem neomaleného komentování.  
4.9.2011
H Emir Chali (CS, en)
Myslíte, že jsem idiot a nevěděl jsem, koho máte na mysli? Pokud mé komentování považujete za neomalené, je to vaše věc. Pokud jde o "potrefenost" - raději se starejte více o to, aby nebylo nutno "potrefovat" vás negativními komentáři. Ode mne se "potrefování" nedočkáte, já si vašich fotografií všímat nehodlám, je zjevné, že jakékoli rady vám dávané by stejně padly na neplodnou půdu. Přesto vám přeji radost z koníčku, cvakejte si co chcete a jak chcete.  
5.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
S radostí přijímám, neboť rada od Vás se dá těžko očekávat.  
4.9.2011
H Vlastimil Žáček (CS, en)
Vaši podrážděnou reakci stejně nechápu.Rovněž nechápu proč bych si zde měl léčit mindráky.Napsal jsem naprosto slušný komentář,kde jsem zdělil nedostatky tohoto snímku.Můžete být vlastně rád,že se Vám k tomu někdo vyjádřil,než se zlobit.Jelikož sám vidíte,že žádný zkušenější fotograf se k tomuto nevyjádřil.Tedy až na pana Řeháka,který je zkušenější fotograf nežli já.Ovšem jeho koment též hovoří za vše.

:-)

Již se tedy nebudu k Vašim dílům vyjadřovat,nebo budu psát jen oslavné memoáry.

Dobré světlo!  
4.9.2011
H Vlastimil Žáček (CS, en)
Ještě jsem se zapomněl zmínit,že snímek na který odkazujete nemá s krajinou nic společného a je to pouze momentka.Ovšem napsat můžete cokoli pod mé cvaky a já se z toho narozdíl od Vás nepo.......dráždím.

:-))  
4.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
Je vidět, že jste opravdu nepochopil. Léčení mindráků se vztahovalo ke kometářům na zmíněný webový odkaz, kde se potrefený Emir .. ozval. Musím se podívat, zda jste tento snímek též podobně nekomentoval a nevztahujete na sebe to, co na Vás nebylo mířeno. Jinak je to také záběr z kategorie cestování, kde jsem se již přiznal (dříve), že na světlo nečekám. Omlouvám se za druhé zařazení krajina. Příště dám momentka. Díky za radu. Ano i pan Řehák mě nepochválil a jeho kritiku jsem přijal. Nevím, proč se od něho neučíte psát komentáře solidně, se snahou pomoci. Zamyslete se i nad svojí poslední větou. Zřejmě nejste zvyklý, že si někdo dovolil Vás zkritizovat. Oslavné memoáry čtu u hodně snímků, kde, pokud by nebyl znám autor, by se to jen hemžilo výrazy, které byly předmetem naší disuze.

Dobré světlo i Vám.  
4.9.2011
H Vlastimil Žáček (CS, en)
Kritiku beru naprosto s klidem,jelikož každý nemá na fota stejný názor a vkus.A o tom to je.Takže ukončuji tuto planou debatu a lepší bude věnovat se koníčku,jež je snad to hlavní kvůli čemu se zde setkáváme virtuálně.A s některými zdejšími uživateli se setkávám i osobně na výstavách i focení,což je mnohem přínosnější, než tlachání zde.  
5.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
Naprosto souhlasím. Kež by tento závěr udělali i jiní!  
2.9.2011
T- K- E- -     H Jirka Řehák (CS)
Ten PDR je opravdu vydařenej !  
5.9.2011
T- K- E- -     H Martin Babčický (CS, en)
...hmmm, další, který nesnese kritiku :-(  
6.9.2011
Stanislav Svoboda (CS, en)
...hmmm, první, co nepochopil podstatu diskuze. Prosím, připojte se k závěru pana Žáčka, nebo je třeba podpořit kamaráda. Pokud ano, plácejte si dále po ramenou.  
6.9.2011
H Martin Babčický (CS, en)
...hmmm, pana Žáčka osobně neznám, tudíž nejsme ani kamarádi a plácám se tedy po úplně jiných partiích svého těla :-)))  

Reklama